Plány do budoucna

8. listopadu 2013 v 5:44 | Tess |  BLAH BLAH BLAH
Zdravím vás fitnessáci!
Omlouvám se, že jsem poslední tři dny vůbec na blogu nebyla. Mám pádný důvod.
S přítelem jsme měli několikadenní debatu o tom, co dál. Nakonec k mému překvapení
souhlasil s tím, co jsem chtěla já. (No není on nejlepší? Jasně, že je!) Studium v Anglii.
Konkrétně University College Birmingham. A proč? Mají tam samostatný obor - College of
Food zaměřený na výživu, tvorbu nutričně vyvážených jídelníčků, navrhování produktů a tak dále.
Bydleli bysme tam spolu, jen ještě nevíme, jestli na koleji, nebo privát. Na koleji každý sám
samozřejmě, ale privát těžko říct, jestli bysme utáhli. A pak by ze mě byl diplomovaný specialista
a žádný samouk :D Co si o tom myslíte? Máte třeba někdo zkušenost? :-)

Díky, Vaše Tess ♥
 

Zapečené těstoviny s masem a hlívou ústřičnou

4. listopadu 2013 v 19:09 | Tess |  MAIN COURSES/ hlavní jídla
Snadný recept na vydatný a zdravý oběd.


POTŘEBUJEME
kvalitní těstoviny
kuřecí maso
hlívu ústřičnou
rajčata
jarní cibulku
pepř
sladkou papriku
tvarůžky
zapékací misku
Co se množství týče, záleží zcela na vás :-)

POSTUP:
Těstoviny uvaříme dle návodu, přecedíme a vložíme do zapékací misky. Přidáme omytá nakrájená rajčata, jarní cibulku, orestované kuřecí maso a hlívu ústřičnou. Opepříme, dochutíme sladkou paprikou a důkladně všechny suroviny promícháme. Poté na směs nastrouháme tvarůžky. Misku vložíme do předehřáté trouby a pčeme zhruba půl hodiny na 175 stupňů, dokud nejsou těstoviny zlaté a sýr rozpuštěný. Pokud nemáte rádi výraznou chuť a vůni tvarůžků, není třeba se bát. Právě to pokrmu dodává skvělou chuť a jelikož není jinak použitá sůl, skvěle také dosolí.

Jdu do akce!

4. listopadu 2013 v 18:56 | Tess |  BLAH BLAH BLAH
Víte, nějak poslední dobou na sobě pozoruji úpad veškeré motivace.
Posilovku a zdravý životní styl už beru jako rutinu. Což není nic špatného.
Ovšem ta špetka nadšení prostě schází. A tak jsem se rozhodla.
Nakopnu se jako tenkrát před dvěmi lety a začnu se zase hlídat.
Jím správně, hýbu se správně, jde mi jen o pár věcí.

Chci přestat uzobávat v průběhu dne, dojídast se po obědě, neujídat při přípravě jídla.
A hlavně. Když si své míry upravím, tak nafotím profesionální fotky, které někam zašlu
a budu pokoušet štěstěnu. Bohužel o to těžší to je, že to není nic tak silného,
aby mě to motivovalo na 100%. Proto v sobě musím objevit víc síly než kdy předtím.
Založila sem si deníček, kam si každý týden bud upsát míry a váu a z druhé strany píšu
jídla za celý den. Do konce roku to chci dokázat.
Ale žádné zítra - začala jsem už dnes.
A co vy. Jdete taky do akce?
 


Tvarůžková pomazánka

3. listopadu 2013 v 16:52 | Tess |  DIPS, SAUCES, SPREADS/ dipy, omáčky, pomazánky
No dobře. Po konzumaci této pomazánky asi nejspíš zrovna vonět nebudete.
Ale dostane do sebe tolik bílkovin, že pokud jste sami doma,
nebo nemáte v plánu se s někým líbat, určitě vyzkoušejte x)


POTŘEBUJEME:
kelímek názkotučného tvarohu
balení tvarůžků
jarní cibulku
stroužek česneku
pepř

POSTUP:
Tvaroh vyklopíme do misky, do něj na jemno nastouháme tvarůžky a mícháme,
dokud se v něm zcela neztratí. Potom přidáme nasekanou jarní cibulku,
opepříme, prolisujeme stroužek česneku a opět zamícháme.

Ideální svačinka nebo jako drobné pohoštění pro návštěvy :-)

Jakým způsobem a jak často cvičit pro úbytek tukových zásob?

3. listopadu 2013 v 6:12 | Tess |  HOW TO DO IT?
Zdravá strava - to je základ. Ovšem jen to nestačí.
Stejně tak jako se většinou nestačí jen hýbat. Musí to jít spolu ruku k ruce.
Jak se stravovat už z minulých článků víte.
Ale jak cvičit, aby se ty tukové polštářky
konečně rozpustily? Možná vám poradí následující článek.

1) Z osobní zkušenosti vím, že většina lidí strašně spoléhá na kardio cvičení.
Hodiny a hodiny běhá na páse, eliptickém trenažéru nebo čemkoliv podobném a stejně
se ta zatracená pneumatika ne a ne vyfouknout.
Téměř všichni trenéři a profesionální sportovci vám potrvdí, že karido je
jen součást - doplňek hubnoucího procesu. Jistě, spalujete kalorie. Ale pokud tělo
nerozproudíte předtím ještě jinou aktivitou, nebo tyto aktivity mezi sebou nestřídáte,
stane se to stereotyp a spalujete čímdál méně. Někteří dokonce tvrdí, že takové cvičení
má nepatrný význam ve srovnání s jinými druhy sportu.

2) Běžné také je, že lidé se snaží zhubnout jen v dané oblasti
(nejčastěji břicho, boky, stehna, zadek). Což je ovšem nereálné.
Sice se v posledních pár letech objevily novinky tipu Slim Belly a podobně,
ale i tak tělo spaluje celkovou tukovou zásobu.
To, že dostanete kolem břicha pás, který vám pouze pomáhá spalovat více v dané
oblasti neznamená, že hubnete jenom tam. Zaměřte se a celkovou postavu a žádnou
oblast nevynechávejte. Může se totiž také stát, že zbytek těla budete mít ochablý,
a to je pak všechna snaha marná. PS: hlavní u hubnutí není ztráta tuku,
ale nárůst svalové hmoty, která sama o sobě tuk spaluje - postava je pak pevná a hezká.

3) Snažte se cvičit jak často jen můžete. Nepřistupujte k tomu stylem:
,, Dnes je neděle a v neděli se nedělá, tak si dám dortík, zacvičím si zítra."
Takhle se jen dostanete do deprese, budete mít černé svědomí, druhý den už
budete otrávení, zase se ám nebude chtít a už se vezete. Kdykoliv máte chuť a alespoň trochu
možnost - hýbejte se. Přičemž je rozumné si část týdne (nejlépe celý xD) naplánovat na dny,
kdy si vysloveně dáte do těla. Cviky neustále obměňujte, čím tělo šokujete a přimějete ho
k většímu úbytku tukových zásob.

Ukázkový jídelníček II.

2. listopadu 2013 v 18:40 | Tess |  SAMPLE MENU/ ukázkové jídelníčky
Bez dlouhých proslovů - co jsem dnes zbaštila:

SNÍDANĚ
Granola s mandlemi, banánem, chica semínky a pšeničnými klíčky.
Nová závislost. Jednou ochutnáš, víckrát nevyměníš :D



SVAČINA NO. I
Netřeba komentovat ;)


OBĚD
Kuřecí s celozrnou neloupanou rýží, avokádovým dipem a zeleniou...




SVAČINA NO. II
Nějak jsem vyjímečně neměla chuť na slané, ale na sladké, což se mi odpoledne moc nestává.
Aby to nebylo tak moc sacharidové, tak ještě názkotučný tvaroh se skořicí. Ale stejně sušenky byly lepší xD.



VEČEŘE
Nevím, jak se mito podařilo, ale už druhou sobotu večeřím sushi a krevety.
Ale jsem jen chudý student xD.
Plus nějaká ta zeleninka a na sladké sny protein.


Choco - coco- bananna ovesné proteinové sušenky

2. listopadu 2013 v 14:55 | Tess |  BISCUITS, PANCAKES, CAKES /sušenky, lívance, buchty
Zdar děcka :-)
Asi jsem soboty oficiálně pasovala na "baking Saturdays" xD
Pořád mě od včerejška, co máma donesla domů granolu a pšenické klíčky
(sweet as hell - asi nová závislost), honí mlsná.
Máme sice v lednici dva nááádherné dorty ♥, ale nechci se takhle rozjíždět třikrát do měsíce, stačilo mi celé balení lázeňských oplatků v Jeseníku (uh, to bylo břichobol).
Takže jsem si na chuť upekla tyhle jednoduché, ale zatraceně dobré sušenky.


POTŘEBUJEME:
2 banány
1 a půl hrníčku rozemletých ovesných vloček
1 odměrka proteinu, nebo polévková lžíce sušených syrovátek (jinak sušenky nebudou vláčné)
1,5 dl vody (nemusíte, ale já to z lásky ke svému mixéru udělala. Bez vody budou více křupat.)
Volitelné: oříšky, semínka, kousky ovoce,..

POSTUP:
Troubu rozehřejte na 180 stuňů. Všechny ingredience smíchejte v mixéru. Na pčeící papír vytvarujte bochátky, vložte do trouby a pečte 15 minut. To je všechno. :-)
Nedoporučuji to jíst odpoledne, pouze jsem fakt už nevěděla, co si dát xD.
Lepší to bude ráno, nebo před tréninkem, případně po něm na doplnění energie.

LONG Profesional Protein 7 hours

1. listopadu 2013 v 21:17 | Tess |  BEST OR WORTHLESS?
Je tady slibovaná recenze :-)
PS: Neplánuju recenzovat všechny proteiny, co jsem kdy měla, ale jen ten, který právě užívám.

VÝROBCE: Extrifit
% proteinu: 80
Hl. účel: noční protein (7mi hodinová dodávka proteinu)
Pomocné látky: micerální kasein, trávící enzymy (bromelain, papan)
PŘÍCHUŤ: čokoláda - kokos
CENA: 990,-

CELKOVÉ HODNOCENÍ: ****+

Strašně, ale fakt hrozně moc jsem se na něj těšila! Doteď jsem (nechápu proč) měla všechny možné příchutě, krom čokolády. Která přitom chutná nejlépe. Shodli jsme se na tom i s kámošema. Ale já ne, já si prostě objednám desetkrát něco jiného xD. No nic. Po otevření jsem si připadala na Hawaii. Jako kdyby mi někdo darovat 1 000 Margotek ♥. No prostě ráj. Musela jsem hned ochutnat. Dávkuje se pouze jedna odměrka (30g). Já to ředím zásadně vodou. Lahoda. Jediné mínus asi je, že oproti Reflexu, který je podstatně dražší, ale zas tak moc mi nechutnal, se hůř rozmíchává. Musíte pořádně hrkat shakerem xD. Ale jinak exkluzivita!
A troufám si říct, že to bude první protein, který se mi ani po nějaké době nezprotiví.
Jediné mínusko, a to ještě hodně malinké,je tedy za hrudky.
Určitě doporučuji!

Kam dál